Äntligen fredag

Ja då var första arbetsveckan avklarad. Många tidiga mornar, men allt har som sagt gått jättebra. Gäller bara att komma in i sina nya rutiner och känna sig hemma. Idag har vi varit med barnen på badet hela dagen, vi hade tur med vädret och allt har funkat jättebra. En mysig fredag helt enkelt :)

När jag kom hem hade morfar lagat mat. Jättegod lax med potatis och sås. Hur gått som hellst, lax är verkligen en favorit hos mig. Har fixat till mig lite nu och ska snart iväg med 94orna till vidablick och ha lekar. Ska ha en kick off med föräldrarna också. Ska grilla efteråt, kan nog bli jättetrevligt! Sen får vi se vad man orkar ikväll, har en del alternativ men jag är rädd att jag är helt slut när klockan tickar iväg.

Hoppas ni har haft en trevlig dag !

<3
Jag och alla mina flickor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0