Avklarad arbetsdag

Nu har jag snart jobbat färdigt för dagen. Har blandannat haft ett möte med alla som är inblandade i pojken som jag är assistent till. En massa som blev bestämt för att allt ska bli så bra som möjligt. Dagen går verkligen hur fort som hellst här, skönt.

Har börjat få problem med ryggen igen, inte bra alls. Kände det igår på träningen, så fort man får en smäll kommer en enorm smärta. Men jag fick tag i min sjukgymnast Hans-Peter och fick en tid nästa fredag. Precis innan jag åker iväg till kortedala cup med handbollen. Får hoppas att han kan knäcka rätt det så jag kan spela ut ordentligt där uppe. Det är ju en bra chans att spela ihopa laget.

Nu ska jag snart åka med Liselott hem.
Skriver sen ikväll, är ju riktigt duktig på detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0