En tisdagkväll

Om ni undrar varför jag inte skrivit så fick datorn stanna hemma igår medan jag var i Malmö. Hann nästan helt klart i lägenheten igår. känns verkligen hur bra som hellst. Ska ta bilder sen så ni får se hur jag ska bo ;) För er som inte förstått så valde vi att bo i Patriks lägenhet på Högaholm, ligger vid söderkulla. Vi kom fram till att det blev billigt och vi har råd att hitta på annat, båda gillar lägenheten och sen är det ju jättenära för mig ner till träningen, tar kanske 5 minuter att gå !

Idag var jag helt slut när jag kom hem, fick slutade tidigare vilket var jätteskönt. När jag kom hem stod maten på bordet, en vana som kommer ändras ;) När jag ätit slängde jag mig på sängen och vaknade två timmar senare, finns det något skönare än att sova en stund på dagen?

Träningen igår var jättekul, Martin höll i det och det blev lite av varje. Mycket spel och många på träningen, så det ska vara. Men efter två och en halv timmes träning var man lagom trött i både kropp och knopp. Patrik gjorde varma baguetter som vi fikade på när jag duschat, mys. Tjejerna i laget är verkligen hur bra som hellst, ska iväg till Kortedala hela helgen och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli kul med matchträning och få umgås med laget. Samtidigt saknar jag lågantjejerna, vissa mer, vissa mindre :)

Om jag känner mig rätt blir det tidig läggdags ikväll. Uppstigning klockan sex varje morgon tär på en ;) Förresten kul att det är många som läser bloggen och det är alltid kul med en kommentar, tack Mimman jättekul att du skrev !

Fick precis reda på att Emma varit med om en trafikolycka och är på sjukhus. Så jäkla otäckt men hon klarade sig som tur var, det går så fort. Tänker på dig vännen <3


!
Bjuder på en bild från sista veckan, SAKNA !


Ha det fint !


Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker ni gör helt rätt som bor kvar i patriks lägenhet, den är jättefin och blir säkert ännu finare nu när ni renoverar :) Puss

2008-08-27 @ 15:35:53
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0