Fixardag !

None

Åkte till Malmö vid 11 tiden idag. Pappa och Patrik målade sovrummet medan jag och mamma städade hela köket. Blev jättefint när vi var färdiga. Patrik ska iväg imorogn och köpa mer saker från IKEA så som sängbord och byrå. Det kommer verkligen bli hur bra som hellst. Bara längtar tills jag kan flytta in. I veckan kanske? Vi ska iallafall in där imorgon direkt efter jobbet allihopa och fortsätta. En riktig fixardag helt enkelt.

Jag kan inte förstå det riktigt. Det är verkligen dags nu, jag ska flytta hemifrån. Klara mig själv, eller ja tillsammans med Patrik. Det kommer gå bra och bli mysigt. Det känns så rätt och det finns ingen annan än Patrik jag skulle vilja bo med. Han är helt underbar. Ställer upp i alla lägen och sätter alltid mig först, så söt. Han är mannen i mitt liv <3

Nä nu ska jag krypa ner och läsa i min bok, Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden. Riktigt bra bok faktiskt, gillar hans böcker och sätt at skriva. Skönt att försvinna in i böckernas värls en stund. Imorgon är det uppstigning alldeles för tidigt, ska ta bussen ut till Ludvigsborg 06.48. Därifrån åker jag med Liselott till Stehagsskolan och min andra vecka som elevassistent. Kommer säkerligen utsättas för nya prövningar. Men jag ska ta det som en utmaning, det kommer gå bra. Sen är det ju träning imorogn med och det är äntligen dags för Söderkullahallen med klister igen, UNDERBART!

Sov gott !

Kommentarer
Postat av: Mimman

Vad roligt att ni ska flytta ihopa. Var så längesedan jag träffade dig. Var i Malmö ska ni bo? är nyfiken. Hälsa. Puss

2008-08-25 @ 15:54:56
URL: http://mimmanstenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0