Mina flickor <3

Underbara
                                                      Dem får mig alltid på så bra humör <3

Är helt slut i både kropp & knopp. Gårkvällen bjöd på massor av skratt och roligheter. Var med mina underbara 94or ute i Vidablick. Vi hade lekar och tillsammansövningar. Helt sjukt hur bra dem tjejerna är, jag klarar verkligen inte att släppa dem. De får stå ut med mig ett tag till. Så fort jag har tid så kommer jag vara där :) Fler bilder från gårdagen kommer in här senare... http://pillan89.bilddagboken.se

Idag åkte jag och mamma in till Ikea och handlade säng och annat roligt som vi ska ha i mitt och Patriks nya sovrum. Pappa och Patrik körde och hämtade vår nya soffa också, helt underbar. Sen har vi fixat och städat en massa. Imorgon är det målning som gäller. Det kommer verkligen bli hur fint som hellst.

När vi kom hem till Hörby igen var vi helt slut. Vi beställde kinamat och satt och mös en bra stund. Nu ligger Patrik i min säng och väntar på mig. Kommer antagligen slockna direkt, haha. Skriver mer imorgon och kanske tar en bild på rummet, om vi hinner bli färdiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0