Natti natti...

Jag och Mamma åkte in till Nova, köpte nya handbollsskor vilket var välbehövligt. Hittade även ett par supermysiga baggiejeans och en fin lila kofta. Skönt att gå en runda och bara ta det lugnt. När jag kom hem så kom Emma förbi, har suttit här hemma och myst och pratat en massa. Har inte hunnit med att täffats så mycket den senaste tiden tyvärr, så det var skönt att ses. Emma tillhör eliten och känns som hon alltid kommer finnas där, jag hoppas på det iallafall <3 Vi är ju inne i vuxenvärlden nu och man har inte samma tid vilket är trist...

Nä nu ska jag lägga mig i sängen, ringa ett godnattsamtal till Malmö och sen ska jag sova. Uppstigning tidigt imorgon, vi ska till Karlsrobadet i Eslöv imorgon om vädret är okej. Kan bli en lagom chill fredag. Sen har jag en massa planer inför fredagskvällen, vi får se hur det slutar :)

Mina nya handbollsskor :)<3

Sov gott / Pernilla

Kommentarer
Postat av: emma andersson

haha när man trycker på min bild så kommer en handbollssko upp:P

2008-08-21 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0