dan före dan före dopparedan !


När jag vaknade upp imorse var det tomt i sängen, ingen Patrik att krypa upp till. Slog på tvn en stund och kikade på gamla repriser av Top Model, nice! En stund senare kom Patrik hem efter att ha jobbat tre timmar. Vi åt en god frukost tillammans, eller jag åt min havregröt och han åt pasta och kyckling, haha. Efter det åkte Patrik igen så det var dags för fotbollsträning hela dagen.

Jag tog mig i kragen, packade mina saker och begav mig till hemorten Hörby. Väl hemma har jag bara kopplat av, ätit mat, varit nere i byn med mamma, spelat kort och bara myst med familjen. Imorgon är det lillejulafton och jag har inte förstått det än. Har liksom inte fått den här julkänslan. Kan man någonsin få den känslan man hade som barn? Jag tvivlar men julen är ändå den mysigaste tiden på året enligt mig. Imorgon åker vi nog ut någonstans och sen på kvällen kommer morfar, Tomas och Patrik hit och då är det myskväll med spel och god mat som gäller.

Var och köpte golv till lägenheten igår. Har fått det av Patriks föräldrar i julklapp, så det blir nytt golv i hallen och köke. Jag tror det kommer bli ett riktigt lyft för lägenheten. Tur är ju även att man har världens snällaste pappa som ställer upp och lägger golvet, great !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0