En vecka kvar..

Helt sjukt vad tiden går och om en vecka är det årets mysigaste dag, Julafton. På lördag blir det lite försmak då vi ska fira julen hemma hos Patriks föräldrar. Idag tog jag med mig datorn på tåget påväg till jobbet. Sjukt skönt och tiden gick hur fort som hellst.

Någon mer än jag som läser Blondinbellas blogg? Vet inte varför egentligen, har aldrig gillat henne. Men efter att ha sett hennes nya Tv-dagbok som går på tv400 blir man ju bara full i skratt. Hon måste vara Sveriges mest blåsta tjej. Hur hon kan ha eget företag och snart vara ekonomiskt oberoende efter att ha bloggat är för mig svårt att förstå. Men men kanske bara är jag, haha.

Nä nu ska jag klä på mig ordentligt och sen så ska jag cykla ner till träningen. Har sen träningstid idag så är inte hemma förens vid tiotiden. Lite smådrygt för sen tar det flera timmar innan man har varvat ner och kan somna. men vad gör man inte för den där handbollen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0