Fiskgratäng...

Kom hem från jobbet och slängde in en såndär färdig fiskgratäng i ugnen. Sprang runt och plockade undan lite här hemma och fixade. Jag åt den goda fiskgratängen och stack ner till träningen. Det var rolig träning, spelade typ hela tiden. Tyvärr åt jag om min fiskgratäng under halva träningen, mums. Inte alls bra att äta så tätt innan träningen, men vad gör man? Jag kan ju inte äta halv tio på kvällen? i-landsproblem, jag har det verkligen inte det lätt!

feqw

Har börjat att planera nyår nu. Vet inte riktigt vad som händer. Har blivit uppbjudna till vår huvudstad Sthlm för att fira med Emma och Andreas. Det hade varit riktigt kul. Att ta ett par dagar med Patrik där, bo på hotell och göra det till en liten minisemester och träffa massa nytt folk. Jag hoppas det går att lösa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0