Julstämning

Tivoli i Köpenhamn är verkligen helt underbart såhär i juletid. Vi gick runt i parken och mös bland tomtar, julmarknad och i doften av brända mandlar. Äntligen fick man lite julkänsla såhär några dagar innan julafton. Tackar Linda för en mysig kväll, fick även oss ett gott skratt på tåget hem då vi hade två fulla killar som underhöll oss hela vägen till Malmö.

Idag åkte Patrik och jobbade och jag drog mig ner mot stan, hittade ett par klappar till. Det fylldes på med mer och mer folk och vid halv två tiden tog jag tåget till Eslöv. Mamma och Pappa hämtade upp mig på stationen och så körde vi och tittade på Team Eslöv mot Skuru. Har ju inte sett Malin spela på jättelänge så tyckte det var dags. Det blev en spännande match tillslut och Eslöv vann med två bollar.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och har nu gjort mig iordning för kvällen. Patrik kommer snart från jobbet och då bär det av till Patriks föräldrar där det firas lite tidig jul. Ska bli mysigt :)

vd  fvafs  dvq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0