La Familia !

Mamma och Pappa kom på besök idag, alltid mysigt. Vi tog det mest lugnt, stack ner på Mobilia igen för att köpa mig jeansen jag hade spanat in, dem var verkligen skitsnygga. När jag gick där och tittade hittade jag ett par till som satt hur bra som hellst och jag var verkligen i behov av nya jeans så det fick bli två par. Hittade även en guldig klocka som jag letat efter en längre tid, som jag kan ha till mina andra guldsmycken. Åkte hem sjukt nöjd med mina inköp :)

När vi kom hem spelade vi lite kort och sen hjälptes vi åt att laga mat. Det blev som jag skrev tidigare Fajitas, vilket blev mycket populärt. Nu ligger jag och Patrik som två degklumpar i soffan, helt utslagna. Jag vill se den nya Arn filmen som jag laddat ner, men Patrik verkar inte sugen. Får väl se den själv då !

Bye Bye !

av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0