Lördag

Oj vad tiden springer iväg och detta års julfirande är över. Fick en massa fina saker av tomten i år faktiskt, fick en massa saker till hemmet, pengar, presentkort och av Patrik fick jag den nya i-pod nanon i rosa, hur snygg som hellst. Dessutom kan man se film på den vilket är hur bra som hellst när man pendlar, så jag är helnöjd.

På juldagen var det ju givetvis dags för juljägers. Verkligen jäteekul att få träffa folket igen. Stället var överfullt med kända ansikten, sprang även på Per i Bonde söker fru, vi dansade lite med honom, haha. Vaknade upp dagen efter och mådde som jag förtjänade, följde ändå med familjen på årets mellandagsrea i Malmö. Hittade en del fynd, blandannat en superfinklänning som jag nog är ensam om, i like ! Efter fyra dagar i Hörby var det sjukt skönt att komma hem igen. Öppnade dörren och hela lägenheten var kaos, Patrik och hans kompis hade röjt upp och ner på hela stället. Satte igång och städade, efter två timmar var det skinande rent och snyggt igen. När Patrik kom hem köpte vi kinamat och slängde ss framför tvn och bara myste, härligt.

Just nu sitter jag och klöddar med min i-pod och försöker få in rätt låtar och filmer, inte helt lätt men skam den som ger sig. Väntar även på Madde som ska dyka upp vilken minut som hellst. Har inte träffats på jättelänge så ska bli superkul. Vi får se vad vi hittar på, kanske sticker ner en runda på Mobilia och slåss lite ;)

Ha det fint !

fvse vfvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0