Måndag

Dagen har rullat på som en helt vanlig måndag. Sov till tio, såg på lite greys till frukosten, åkte till jobbet, arbetade, åkte hem, lagade mat, tränade, duschade och nu sitter jag här i vår underbart sköna soffa med mitt te framför Boston Tea Party.

Barnen var extremt stimmiga idag eller så var jag extremt känslig. Jag kände mig iallafall som en gnällig kärring idag, inget bra tecken. Var ju med dem små barnen idag 6-7 åringarna. Dem sprang runt, skrek, kastade saker, bråkade och var allmänt jobbiga. Imorgon ska jag iallafall vara med dem lite äldre och det kommer bli en betydligt lugnare dag. Dessutom jobbar jag tillsammans med Laila och Therese som är sjukt trevliga båda två, ser jag fram emot.

Är förresten ensam hemma ikväll, riktigt tråkigt faktiskt. Patrik skulle till Tulle och titta på Liverpool. Men samtidigt rätt skönt att sitta här med mitt tee, mina pepparkakor och datorn och tvn helt för mig själv. I like !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0