Mysdag

Dagen igår var riktigt mysig, Madde kom och förgyllde dagen. Gick en runda på Mobilia, men det ända jag handlade var mat. När jag kom hem sen så lagade jag mexikanska biffar med ris och paprikasås, riktigt gott. Det är faktiskt riktigt roligt att laga nya maträtter och exprimentera lite. Ikväll blir det nog Fajitas, en ny favorit faktiskt.

Idag är jag ensam hemma, Patrik jobbar och det kan faktiskt vara riktigt skönt med lite ensamtid. Har ätit en god frukost med fullkornsbröd, kokt ägg och såklart te, mums. Får se vad som händer idag, har ett par nya filmer på datorn jag är nyfiken på, det blir nog en riktig mysdag helt enkelt. Imorgon och på tisdag är det jobb igen, men jag jobbar tillsammans med Laila, så det ska bli kul, kan hitta på massa extra nu när vi inte är så mycket barn.

Har förresten ändrat bloggens outfit, så vad tycker ni? Har kommit på knepen nu så det går av bara farten. Ombyte förnöjer säger dem ju och jag måste medge att jag håller med :)

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0