Torsdag..

Haft en riktigt mysig torsdagkväll. Igår var nämligen den sista träningen innan vårt lilla uppehåll, ja den gemensamma träningen då förståss. Patrik hämtade mig på stationen så körde vi och handlade, blev en riktig snabbisrunda då vi båda var jättehungriga. Det blev en av mina favoriträtter, nämligen Bergkvist Special, riktigt gott. Det är köttfärs kryddad med surry och ett chilitäcke över, serveras med ris, rekomenderas varmt. Nu sitter vi klistade framför tvn då det är final i Hells Kitchen, jag hejjar på Christina.

Imorgon är det sista sagen på jobbet innan all julledighet, ska bli grymt skönt att få ett litet lov. Det ska firas direkt efter jobbet då jag och Linda åker in till Tivoli i Köpenhamn för att mysa i julstämningen. Ser verkligen fram emot det, ska bli extra kul att träffa Linda som jag inte träffat på hur länge som hellst. En bandomsvän som alltid finns där för en :)

fe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0