Onsdag

Har för det första fått mitt vikariat förlängt ända till den 30 Juni. Känns grymt bra, kul att man är uppskattad och jag trivs verkligen med personalen och barnen. Har verkligen funderat på vad jag vill göra framöver och har bestämt mig för att söka in till Malmö högskola  och lärarutbildningen till hösten. Det känns verkligen helt rätt för mig, vill göra med dem yngre barnen, dem är underbara. Dessutom har jag fått veta att Emma ska söka in till samma utbildning så vi kanske blir klasskamrater igen, hur kul som hellst! Jag ser verkligen fram emot högskolan och få träffa massa nya människor. Får hoppas man kommer in bara ;)

Har ni tänkt på hur dagarna och veckorna flyger fram? Så är det iallafall för mig, jag hänger inte riktigt med. Om 14 dagar är det julafton, det var ju precis sommar? Ska iallafall bli mysigt att vara ledig lite och umgås med familjen. Jag älskar julen, tycker den är otroligt mysig.

Helgen ser ut att bli väldigt lyckad den med. Har redan härliga planer, ska träffa både gammalt och lite nytt folk så ska bli kul. Ska till Hörby också en sväng, ni får höra mer sen :)

Tack och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0