Helgen som gått

Har haft en riktig myshelg i Hörby. I fredags åkte vi till Emma K och Affe, det bjöds på god mat, trevligt sällskap och spel. Det blev blandannat pictionary och lika par leka bäst. Det blev en mycket lyckad kväll. Vi gick hem till mina föräldrar och sov där. Vi vaknade upp och åt en mysig frukost med mamma, pappa och morfar, Vi bakade våra speciella pepparkakor under förmiddagen och bestämde oss sedan för att köra till Sövesborg. Där spelade nämligen mina gamla flickor steg 3 i SM. Alltid lika kul att träffa dem, hade köpt varsin chokladtomte till dem och det var uppskattat, jag saknar dem!

På kvällen vandrade vi ner till Valentino för att äta gos mat tillsammans med Emma A och Andreas. Det blev planka för min del och det är så fruktansvärt gott, mums. Hur kul som hellst att träffa Emmas nya kärlek som var grymt bra, kvällen flöt på och fortsatte hemma hos Emma. Satt pch snackade, drack lite vin och hade det allmänt trevligt. Sen åkte Alias fram och detta ordförklaringsspel slår aldrig fel, grymt kul :) Traskade hem till hotell Ystadsvägen än en gång...

Imorse var både jag och Patrik ganska slitna och låg kvar lite extra i sängen. Idag blev det lite firande av min mormor, lite handbollstittande på lågan och sen for vi hem till vårt Malmö igen. Vi stack inom stan och fixade mat, körde hem och slängde oss på soffan och vi ligger kvari samma läge fortfarande. Väntar på att wallanderfilmen ska börja, tror faktiskt inte att jag har sett denna filmen nämligen.

Haft en underbarhelg med underbara människor. Tack Patrik för att du är den bästa människan som finns, vad hade jag gjort utan dig? Finns alltid där för mig och står ut med mig i alla lägen. Han är min själsfrände och jag hoppas han alltid kommer vara i mitt liv <3

vfedw
Underbara flickor 94..

dwvw
Jag och Emmy hade vårt vanliga fotokrig..

vdevbw
Kärleken i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fotokrigen är bääääst ;D

2008-12-14 @ 21:11:51
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/
Postat av: felicia

jag tror inte att jag är beredd på den bilden riktigt? :O ;D

2008-12-15 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0