Mamma Mia

Har inte skrivit på ett tag och det har sina förklaringar. Det har gått i ett och jag har helt enkelt inte haft tid att sätta mig ner med datorn. Igår var Tulle och Cissi här och käkade. Det var Patrik som stod för maten och det blev fläskfilé, hur gått som hellst! Efter maten tog vi taxi ner till Malmö Arena och det var äntligen dags för den efterlängtade Mamma Mia musikalen. För det första så vara Malmö Arena riktigt fin och fräsch och för det andra var musikalen något enormt bra. Efter Musikalen hade dem en liten koncert med alla låtarna igen, grym stämning, var helt mållös. Så tackar för en helt underbar kväll med trevligt sällskap.

Idag mötte jag upp familjen på Burlöv Center, vi gick och julshoppade lite och fikade. Jag hittade äntligen min svarta kjol jag varit ute efter, lite nytt smink och en julklapp till Patrik. Efter det åkte vi till Morfar där det vankade supergod söndagsmiddag och hans mat är helt underbart god. Fick dessutom lite kvalitetstid med min kära syster, som jag verkligen saknar så det var skönt.

När jag kom hem så satte jag igång och slog in mina julklappar. Dem blev grymt fina och jag är nöjd, är nästan helt färdig med julshoppingen, Gött. Nu eingde Patrik och sa att han var påväg hem från sin lilla fotbollsresa i Danmark och jag ska gå och göra lite mat till honom.


...  wqf

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0