Årets slut...

Har verkligen varit två slappa dagar på jobbet. Igår var det jag, Laila och tre barn. Vi kollade film, åt, gick en runda och sen var dagen slut. Idag blev det fyra barn och vi bestämde oss för att åka till Höör för att bada. Så jag och ungarna härjade runt i bassängerna. Barn är sjukt härliga, dem är så spontana, har i stort sett skrattat hela dagen, underbart :)

Men nu ligger jag i mjukis, mina tjocka virkade strumpor med en filt om mig. Är riktigt frusen, hoppas jag inte ska bli sjuk nu när man ska vara ledig igen. Imorgon är det ju nyårsafton och den ska firas med Patrik, Tulle och Cissi. Vi ska till dem och käka middag och sen får vi se vad som händer, om vi stannar där eller drar ut.

Helt sjukt att detta året är slut, det är utan tvekan det mest händelserika året i mitt liv:

- Jag tog studenten, roligaste veckan i mitt liv. Vill göra om det hundra gånger till.
- Jag har varit på bal, har aldrig kännt mig så vacker i hela mitt liv.
- Jag var i Bulgarien med Malin, en helt galen vecka :)
- Jag fick mitt första riktiga jobb, där jag trivs jättebra.
- Jag flyttade hemifrån, lever nu med människan jag älskar <3
- Jag lämnade Hörby, begav mig till Malmö, vilket jag inte ångrar en sekund. 
- Jag bytade handbollsklubb, från Lågan till Dalhem vilket blev väldigt lyckat.
- Jag fick åka ambulans för första gången, men blev snabbt bra igen.
- Jag har träffat massa nya människor, fått underbara nya vänner <3
- Jag upplevde massa med mina 94e-flickor, var blandannat på en galen vecka i Partille. Men var tyvärr tvungen att lämna dem när jag flyttade. Saknar dem sjukt mycket.


...Och mycket, mycket mer, det är helt galet vad man hinner med på ett år.
Men jag är redo för ett nytt fräsch 2009 :)
Denna bilden beskriver detta året bra:
Lycka, Frihet & Kärlek


 

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0