Ett år tillsammans...

Så har även denna helgen rusat förbi i all världens hast.. Men måste erkänna att det hunnits med en hel del. I fredags åkte jag och Patrik på middag hos min gudmor som fyllde år. Jag fick två plåster på mig i form av hennes två tvillingpojkar som nu har blivit fem år gamla. Så jag hade fullt upp med Pippispel och bilböcker, men jag har inga problem med små barn, dem är underbara.
 
I lördes var det match och det var dags för Kalmar hemma. Det blev stårvinst med 12-13 bollar och spelet flöt på riktigt bra emellanåt. Känner att jag börjar komma in i det mer och mer, inte helt lätt att komma in som nia i ett helt nytt lag och styra och ställa när man spelat kant i två år. Men jag trivs som fisken i vattnet och ska verkligen inte klaga. På kvällen var det dags för lagfest, den första för min del. Temat för kvällen var Mexikanskt och självklart var det tacos och tequila som gällde med citronen och saltet i högsta hugg. Jag har aldrig varit på en roligare lagfest, helt klart den galnaste och sjukaste jag varit med om. Tack tjejer ni är så jäkla bra !

Idag vaknade jag upp brevid världens underbaraste pojkvän i vår mysiga säng. Det är inte vilken dag som hellst, idag firar jag och Patrik vår ettårsdag. Tänk det har gått ett helt år, jag är så lycklig med honom, han gör mig hel. Vi åt en mysig brunch tillsammans, åkte in till den nya hallen i Lund och tittade på lite handboll innan vi åkte till morfar för att fira farsdag med min familj. Som Patrik sa imorse "Sålänge jag får vara tillsammans med dig så kvittar det vad vi gör" och så är det verkligen :)

Nä nu är det "Ensam mamma söker" på tvn och jag är som galen i det. Så ni får ha en fortsatt trevlig söndagkväll !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0