Fredag

Igår när vi gick och la oss satte vi igång Johan Glans - World Tour Of Skåne. Det tog väl 2 minuter sen låg vi dubbla och skrattade i sängen, visste inte vart jag skulle bli av. Johan är precis min humor, han är så sjukt skön. Jag lägger in ett klipp från filmen. Den måste ses allihopa !



Nä nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Patrik kommer om en timme och då ska han köra mig till Billings. För ikväll är det nämligen avskedsfest för Marie, Martina och Sofie. Dem ska åka till Österrike och säsonga där. Kommer bli så tomt efter dem när dem åkt. Särskilt på träningarna, Marie och Martina är två av dem jag kommit närmast, helt underbara. Men dem kommer ju hem igen och kvällen ska bli kul. Tar med kameran så bilder dyker nog upp imorgon.

Ha en trevlig fredagkväll gott folk !

Kommentarer
Postat av: Emmy

hahahahaha jag såg de live :D

kul att se om det, då minns man det mer ^^,

2008-11-14 @ 22:27:49
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0