Godmorgon

Vilken underbar morgon. Har legat och myst med Patrik i sängen hela morgonen. Nu har vi stigit upp och ätit en supergod frukost tillsammans och sitter och tittar på tv. Börjar jobba klockan ett ochh idag ska jag först ha dem små barnen och sen dem stora. Vet faktiskt inte vilket jag gillar bäst. Dem små är så härliga på sitt sätt, spontana och så. Men samtidigt är dem fruktansvärt bråkiga och skvallrar om minsta lilla "Pernilla, kan du säga till Anton, han tittade på konstigt på mig". Med dem stora barnen kan man mer sitta och prata, spela spel, pingis, biljard och baka lite med dem. Nä nu ska jag göra mig färdig, måste packa träningsväska då jag ska direkt till träningen efter jobbet. Ha en bra dag :)

...

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU BARA MÅSTE PIMPA MIN BLOGG!

2008-11-13 @ 15:21:17
URL: http://pagmert.blogg.se/
Postat av: silly

oh när ja ser den där bilden så tänker jag sommar!! Jag vill verkligen ha sommar igen :/, riktig fucking sommarfrukost. USCH VA JA HATAR VINTER!

2008-11-13 @ 15:23:10
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0