Lördag

Har en riktig myshelg hemma i Hörby denna helgen. Mamma kom och hämtade mig från jobbet igår. Vi bestämde oss för att åka och titta på Johanna (min syster) som skulle spela match i Vinslöv. Det var ingen rolig match att titta på precis men dem vann tillslut med två bollar iallafall så det var ju bra. När vi kom hem satte vi oss allihopa i soffan och myste.

Idag bestämde jag och mamma oss för att åka in till Nova och gå en runda. Handlade lite julklappar pch jag hittade en stor, fin spegel som jag ska ha i hallen där hemma. Påvägen hem körde vi inom om ica och köpte mat. Ikväll blev det tacos på menyn och morfar kom också på besök. Nu sitter dem och väntar på mig för det är dags för efterrätten, morfars äppelkaka, mums!

Snart kommer Malin hit och vi ska mysa hela kvällen. Tända ljus, sex and the city boxen, pepparkakor med brieost och annat smått och gott. Malin är den finaste vän som finns, hon är där i alla lägen och förstår och ställer upp till 100%. Kärlek i massor till den tjejen.

Nej nu måste jag kila. Ha de fint i vinteryran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0