Måndag

---

Har verkligen åkt på världens förkylning. Jag hostar, nyser och snorar, känner mig inte speciellt fräsch. Jag övervägde att åka till jobbet idag men insåg snabbt att det skulle göra mer skada än nytta, stackars barn. Så jag har bara legat i sängen idag, tittat på nya avsnitt av mina älskade serier: One Tree Hill, Gossip Girl & Greys Anatomy. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, uttråkad till max. Typiskt att jag ska bli sjuk nu, har ju match mot Eslöv på onsdag och jag vill vara med, gahh !

Förresten så grät jag till Ensam Mamma Söker igår. När dem fick varanndra tillslut och dem var så fruktansvärt kära, då trillade en tår ner.

Jag och Patrik har varit tillsammans mer än ett år nu och jag älskar honom bara mer och mer. Snällare och ödmjukare människa får man leta efter. Han ställer upp för mig 100 % alltid. Ibland kommer jag på oss att vi är sådär löjligt nykära. Kan man vara nykär igen efter ett år? Eller har det inte försvunnit än, jag vet inte.

Men jag trivs och jag tycker om att bo i Malmö. Närheten till allt och känslan av att vara anonym. Jag har ju bott i Hörby i hela mitt liv. I Hörby vet alla vem alla är. Alla vet allt om en innan man själv vet det. Om det hänt något visste alla det inom ett par timmar, helt sjukt. Sen var det samma människor, dag in och dag ut. Klart finns det en del människor i Hörby jag saknar, men just nu är Malmö helt rätt för mig.

Nä nu ska jag upp och hoppa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0