Måndag

I lördes kom mamma in till Malmö och vi gick i stan hela dagen. Käkade gott på Jensens och sen var vi uppe på fika hos min morbror när vi blev trötta i benen. Hittade två underbara klänningar, vilket jag verkligen var i behov av så det var skönt.

Min älskade vän Malin fyllde 20 år i lördes och jag var såklart där för att fira henne på denna stora dag. Var ett glatt gäng människor som jag inte träffat på hur länge som hellst så det var kul. Det bjöds på en massa gott under hela kvällen och jag hade en trevlig kväll.


malin
 
ewf
 
efw


Var det någon mer än jag som såg Ladder 49 igårkväll? Den är väl helt underbart bra den filmen. Verkligen en sådär film som fängslar e från första stund, sen sitter man på helspänn hela filmen igenom för att få reda på slutet. När väl sltet kommer så kommer tårarna rinnande, ja jag erkänner, jag grät som ett litet barn, haha. Åhh jag bara älskar denna underbara film, fler sådana tack !

huig

Kommentarer
Postat av: Tozz

Jag såg den!! ja bölade lika mkt men den e fantastisk!<3

2008-11-17 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0