Min lilla födelsedagsgris :)

söt

Idag fyller Patrik år, han blir en stor pojke, hela 23 år :) Massor med grattis till dig älskling <3 Vi hade lite kalas här igår, det bjöds på tacopaj, riktigt mysigt faktiskt. Men det är lite synd om Patrik idag då han fått rejäl nackspärr och kan inte vrida på huvudet alls, på hans födelsedag och allt, stackarn...

Har varit och tränat ikväll, lika kul som vanligt. Hade två nyförvärv på träningen idag. Två stycken gamla låganspelare, riktigt kul med fler trevliga människor i laget som man dessutom redan känner. På lördag är det lagfest efter vår match och det är Mexiko-tema, har lite panik då jag inte vet vad jag ska ta på mig. Men det löser sig nog, haha.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0