Onsdag

Det blev en lång dag idag då jag jobbar i förskoleklassen istället för Karin. Barnen var ovanligt lugna idag och skött sig bra, så det var skönt. Men när man åker sex på morgonen och kommer hem sex på kvällen är man lagom sliten. Jag har ju världens underbaraste pojkvän som gick upp och skjutsade mig imorse så att jag skulle slippa ta bussen. Jag slutar aldrig förundras över honom.

Stack inom Mobilia påväg hem och hämtade bilde så jag kan köra till träningen. När jag gick in på Patriks jobb kom en äldre kvinnlig kollega fram till mig och ville hälsa medan Patrik var och hämade bilnyckeln. Det första hon säger är "Gud vad du ser snäll ut", "Tack" svarade jag chockat. Ja, vad säger man? Men jag bestämde mig för att ta det som en komplimang ;)

Nu har jag ätit upp resterna från gårdagens lasange och det är dags att gå och byta om inför träning. Långt träningspass idag, men är faktiskt riktigt sugen, det ska bli kul.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0