Onsdag

Dagen gick förvånandsvärt fort idag och timmarna bara sprang iväg. Tycker verkligen det är jättekul att vara i 6-årsklassen´, dem är så fruktansvärt söta. Man skulle vilja se vad som rör sig inne i deras små hjärnor för ibland förstår man verkligen inte hur dem tänker. Jag kom på att vi kunde ha lite biovisning på fredag så det ska jag fixa. Har precis laddat ner Björnbröder 2. Ska lägga den på ett usb och ta med den till skolan, koppla den till en dator som ska kopplas till kanonen. Sen ska jag göra om musiksalen till en biosalong. Kommer nog att bli uppskattat, eller vad tror ni?

Patrik hämtade mig på stationen, vilket gjorde att jag slapp ta den hemska stadsbussen, vilket är väldigt drygt i rusningstrafiken. Men vi hamnade ändå i en liten kö, det är nämligen match på nya Malmö Arena. Det är Malmö-Leksand och köerna var långa, som tur var skulle vi på andra hållet. Själv ska jag dit den 6 december då vi ska in och se Mamma Mia. Längtar sjukligt mycket tills dess iallafall.

Nu är jag mätt och belåten, blev snabb mat i form av risotto, kassler och creme freiche. Ska kila ut och byta om till träningskläder och ta mig ner till kvällens träningspass, veckans längsta dessutom. Men ska bli kul att träffa tjejerna, kommer säkerligen snackas en del om lagfesten i lördes, kan bli spännande, haha.
ndekwfiufe

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska också se mamma mia på arenan, fast den 5:e

2008-11-12 @ 21:34:04
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0