Onsdag


Igår efter jobbet åkte jag till Hörby. Mamma bjöd på mat och sen satt vi och spelade kort och pratade av oss. Sen åkte vi upp på hallen och kolladde på Johanna och Lågan när dem spelade match. Sov kvar i Hörby och körde till Stehag och jobbade vid halv 8. Har varit en lugn dag och nu är jag alldeles slut efter ca 10 timmars jobb. Barnen var ovanligt bråkiga idag och har varit i luven på varanndra hela dagen. Men sen kommer ljusglimtarna ganska ofta också så det är tur.

Nu är maten i ugnen, det blir laxpasta som är riktigt gott. Senare ikväll är det dags för träning, ska bli lika kul som vanligt. Helgen är redan planerad och typ nästa också. Har man förlite fritid då? Känner mig helt fullbokad, man vill hinna med så mycket mer. Hinna träffa alla underbara vänner och bara umgås. Men tiden finns inte, tråkigt men sant.

Ska gå och titta om maten är klar.... Förresten har Patrik tagit bussen till jobb för första gången då jag hade bilen idag, stackarn. Han menar att han är för lat för att kollektivt. Han är säkert helt förstörd när han kommer hem ;)

kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0