Titta en brat !

Igårkväll bar det av till Billings för att sen gå vidare till Sofie där festen skulle hållas. Vårt lilla handbollsgäng klev in och tog för oss i sofforna sen strömmade det in folk. Kände väl lite att man inte smälte in där, var bara massa brats och överpiffade tjejer i 40 kilosklassen, haha. Men vi hittade ett par trevliga killar som vi sat och snackade med hela kvällen. Slänger in lite bilder så ni får se :)

Snart ska jag köra och hämta upp Jojjo så ska vi till Höör för att fira Malin 20 årsdag. Tror jag smälter in bättre där faktiskt, haha. Nä nu måste jag kila. Ha en kul kväll !

.
Jojjo och vasen ;)
.
Söta Camme !

.
Jojjo och grabbsen

..
Henke & Henke, mkt trevliga !


 

mina snäckor
Kommmer sakna dessa tre snäckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0