Ett oväntat samtal...

Det blev vinst mot Eslöv igår med sju bollar. Domarna var under all kritik, riktigt dåliga på båda hållen faktiskt. Vet inte hur många straffar och utvisningar det var i matchen, men det var många. Med facit i hand borde jag nog inte ha spelat, var ordentligt förkyld, men ville verkligen spela. Känner mig inte hundra idag heller så blir vila för min del. Det är ju två matcher nästa vecka, först mot Fortuna och på fredag den viktiga matchen mot Lundagård.

Dagen har annars varit mycket bra idag. Vaknade vi tio brevid Patrik som också hade sovmorgon idag. Vi drog oss upp och käkade en mysig frukost ihop innan Patrik körde mig till Stationen. Väl på fritids så springer tiden iväg, vi är ute en stund innan vi går och käkar mellis. Idag så gick vi till hallen efter vi ätit, och väl där testade vi på "Street Surfing" vilket var extremt roligt. Det var en sorts bräda, liknar nästan en skateboard, skillnaden är att det bara finns två hjul och man ska twista med höfterna för att få fart på den. Det tog ett bra tag innan man kom på hur det fungerade men shit vad roligt det var. Jag och barnen åkte runt som galningar, detta måste lätt testas igen. Skolan har fått låna 28 stycken sådanna här brädor nu i en vecka för att testa.

När jag var på väg till tåget efter jobb så hade det ringt ett konstigt långt nummer. Tänkte att det var någon försäljare eller något. När jag väl sitter där på tåget ringer samma nummer igen och jag svarar. "Hej gumman det är Martina" Blev sjukt glad när jag hörde att det var hon. De hade det jättebra nere i Österrike och skaffat ett bra boende och imorgon skulle liftarna öppna. Är sjukt sugen på att åka ner och hälsa på dem sen i Januari nångång. Saknar de tjejerna redan, helt underbara. Dem hade skaffat nån billig telefon man kunde ringa till så det lär jag göra :)

Just nu sitter jag och tittar på Em-Kvalet för Sveriges herrar. Dem möter Polen och än så länge är det en jämn tillställning. Patrik kommer hem alldeles strax och då snor nog han åt sig datorn, han har nämligen köpt ett nytt dataspel "Football manager" som går ut på att coacha och styra ett fotbollslag, förstår inte det roliga men Patrik kan sitta klistrad i timmar.


vd  mina snäckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0