Första Advent :)

Sen jag kom hem från jobbet i fredags så har det varit fullt upp. Vi åkte på 20 års kalas på kvällen, det var Patriks bästa kompis lillasyster. En familj som Patrik står världigt nära. Jag kände ju inte så många, men allt folk var hur snälla som hellst och jag hade en trevlig kväll.

I lördes körde jag till Höör för att jobba på djurparken. Det var dags för den årliga tomtefesten och hela parken fylldes med tomtar och marschaller, riktigt mysigt. Vi uppe på björnberget sålde varmkorv, varm choklad och kakor. Vid halv sex kunde jag gå och körde då inom Cornelia och hälsade på henne. Vi bestämde oss för att beställa Thai mat och så fick det bli, mycket gott. Satt och snackade en del och kolla lite film och hade mysigt. Eftersom jag hade bil och skulle köra hela vägen till Malmö igen så blev kvällen inte så sen. Tycker inte om att köra när det är mörkt och speciellt inte om man är trött. När jag kom hem så körde jag Patrik till en fest här i Malmö och sen åkte jag rätt hem i sängen, var helt slut.

Vaknade upp idag brevid en bakfull pojkvän, han steg upp och stack till jobbet och jag låg kvar och mös i den varma sängen, härligt! Nu har jag tvättat, städat och julpyntat vår lilla lägenhet och jag måste säga att det blev finfint :) Snart börjar handbollen på tv och den matchen skall ses. Därefter tänkte jag ta bussen ner till Mobilia för en liten shoppingtur, lite julklappar skall inhandlas. Patrik slutar klockan sex så åker väl med honom hem. Blir nog köpemat idag, ingen av oss orkar laga mat idag. Typiskt söndag framför en film blir det nog. Här nere kommer lite bilder från vår julpyntade lägenhet...

f v dvs

Kommentarer
Postat av: Emma

Du snäckan, vi måste ses snart <3

2008-12-01 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0