Världen är liten...

Det har börjat en ny tjej på jobbet, hon är elevassistent åt en kille som går på fritids på eftermiddagarna. Idag satt vi ner och snackade en hel del om allt möjligt. Kom in på Au-pairer och hon sa att hon kände en som varit i Indien, det gör jag med utbrast jag, heter hon Lisa? Ja det gjorde hon ju. Sen frågade jag vilket gymnasium hon gått på, de visade sig att hon gått på en skola i Malmö där jag har kompisar som hon gått i paralellklass med. Diskussionen fortsatte och vi kom fram till att vi hade samma kompiskrets och rabblade upp massa som vi båda känner mycket väl, alltså har vi säkerligen träffats innan.
Sjukt vad världen är liten...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0