Handbollskänsla..


Jag har världens underbaraste känsla i magen just nu. Åkte upp till Karlshamn vid middagstid, satt och myste i bussen och somnade till ett par gånger. När matchen drog igång släppte det och allting funkade. Alla var verkligen hur grymma som hellst och glädjen i laget var enorm. Spelade jämt med dem under första halvlek. Sen gick vi in i andra och tog över. Det är en sån sjuk känsla när allt flyter, när man som lag spelar upp varanndra, offrar sig för att sätta en annan i läget. Vi vann mot Karlshamn som är ett favorittippat lag, vi vinner med sju bollar. Efter match gick vi alla med stora lee´nde på läpparna, vi firade på McDonalds och sen var det fullt ös med Pagges kareoke i bussen. OBESKRIVLIGT :)


När jag kom hem stod min älskling i dörren med öppna armar och tog emot mig.
Har inte träffats på hela helgen. Han är under, kärlek i massor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0