Måndag


Nu är jag frisk och på fötterna igen. Grymt skönt att kunna äta och få i sig näring av egen kraft. Idag var det dags för jobb igen och det var en hyfsad dag, rätt slapp. När jag kom hem hade Patrik lagat chicken curry till oss, mycket gott. Sen bar det ner till hallen och hejja fram mina girls. Lagkänslan är enormt bra och jag stormtrivs i Dalhem. Satt nere på bänken och skrek halsen av mig. Det var Flottan som stod för motståndet och det förväntades en tuff match. Men vi gick ut och körde över direkt. Blev vinst med 7 bollar, kunde varit betydligt fler men stolparna ville annat. Jag ville så gärna vara med och spela idag, längesen jag kände såhär för handbollen, fan vad kul vi har :)

Förresten, idag är det en stod dag. Det är den 13 Oktober, för exakt ett år sedan idag var jag på en Cowboyfest. Där träffade jag människan som jag kom att älska mest i hela världen. Helt sjukt att det gått ett helt år, samtidigt känns det som Patrik alltid funnits i mitt liv. Kärleken är ett under jag hoppas alla ska få uppleva <3



Kommentarer
Postat av: Marie

oj, har det redan gått ett helt år?? hur gick det till? Grattis grattis till er!

2008-10-13 @ 21:57:23
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0