Helgens bravader

Nu är det redan tisdagkväll och helgen bara susade förbi..

  •  I fredags efter jobbet stannade jag i stan och mött upp Cornelia. Vi stack hem till mig och började laga mat. Sen kom två av mina andra favoriter hit Emma och Therese. Det blev en mysig tjejkväll med god mat, massa cider, skvaller, skratt och underbar sång och musik.
Cornelia och jag Emma 
  • I lördes så gick jag en runda på stan med mamma och Johanna. Hittade ny kjol, tröjja och lite smycken, alltid kul. Hann även med att titta på mina små handbollsflickor, lite jobbigt att sitta på läktaren faktiskt. men det var kul att träffa dem iallafall, jag saknar dem... På kvällen var jag nere på Rodis (en Resturant i Hörby) och åt mat med en massa flickor. Blandannat var det Frida och Mimman som är två av dem jag saknar mest från mitt gamla lag. Riktigt trevlig kväll som fortsatte hemma hos Frida sen med spel och lekar.
acsdcf dgf kort
  • I Söndes var det matchdags och det begavs mot Vinslöv. Ingen lysande match då det var två så ojämna lag, men det blev iallafall vinst tillslut med nio bollar. Så nu är vi serieledare, känns sjukt gött ! Blir två tuffa matcher nästa vecka med OV på måndag och Lågan på tosdag, kommer kännas konstigt.
Nu ska jag fortsätta att njuta av mina ledia tisdagkväll. En riktig myskväll tillsammans med Patrik är aldrig fel.
Ha det fint och njut av dagen. Massa Kramar / Pernilla

   


Kommentarer
Postat av: Mimman

Det var så skoj att du var med förra lördagen. Vi ses ju på torsdag. Det känns verkligen konstigt men men.. Saknar dig Pillan.

2008-10-26 @ 19:07:27
Postat av: Marie

Hej,



Jag har utmanat dig på min blogg :)



kram

2008-10-28 @ 08:44:39
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Mimman

Vad duktig du var igår? Handla nu inte upp hela Ullared idag:) Puss

2008-10-31 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0