Ambualnsdebut...

ambulans       dropp 

Igår gick det så långt att Patrik var tvungen att ringa ambulans så jag kom in till sjukhuset. Var helt uttorkad och hade ingen näring i kroppen. Fick ett rum ganska snabbt och där låg jag med mitt dropp, vilket gjorde underverk. Blev mycket piggare och proverna visade på uttorkning och en infektion i kroppen. Fick åka hem igen klockan sju imorse, då fick jag till och med ner en liten macka, utan att må illa. Har vilat lite nu och fått i mig en macka och lite proviva till, skönt.

Vet inte hur jag hade klarat detta utan Patrik, han ställer alltid upp till 100 %.
Satt där på en stol brevid min säng hela natten, hämtade vatten åt mig och var allmänt söt.
Jag har världens bästa pojkvän, tack älskling <3



ps. tack Emmy :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

så lite så! :)

2008-10-10 @ 13:03:40
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0