Vinterkräksjukan?


Har aldrig någonsin i mitt liv mått såhär dåligt. Började med att jag började känna mig helt konstig på jobbet i måndags. Vid lunchtid mådde jag så dåligt att mina arbetskamrater sa till mig att åka hem. Låg i hög feber hela kvällen och på tisdagen. På kvällen där mådde jag jätteilla och fick göra ett kärt besök på toaletten. Där har jag nu sprungit fram och tillbaka i några dagar. Har inte fått i mig mer än något glas vatten, orken är slut och det svartnar när jag reser mig. Gått ner 4 kilo på dessa dagarna. En effektiv bantningskur, men det är absolut inte värt det. Gör mig frisk nu !

kräksjukan

Kommentarer
Postat av: Emmy

krya på dig Pillan <3

2008-10-09 @ 22:26:05
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0