Fixardag


sov Badrum kök vardagsrum

Idag har jag varit duktig, jobbat, städat fint, varit på träning och varit och handlat. Vi ska nämligen ha gäster imorgon, mamma, pappa och morfar kommer och hälsar på. Jag ska bjuda på wokade grönsaker, kyckling och nudlar. Till efterrätt ska det serveras en äppelpaj ala´ Pernilla, riktigt smarrig! Dem var nyfikna på hur lägenheten ser ut efter att vi stylat om här lite. Sen var jag lite snäll och la ut lite bilder till er också, ifall ni skulle vara nyfikna.

Helgen är annars ganska öppen, har inte planerat så mycket. Faktiskt riktigt skönt, men om jag känner mig själv så kommer helgen fyllas på efterhand. Ska iallafall träffa Malin, min underbara vän som jag inte träffat på länge. Hon är verkligen så jäkla bra, ska bli en riktigt rolig lördagkväll.

Nu ska jag mysa lite med Patrik i soffan och kolla på tv, i like !

För fler bilder: http://pillan89.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad fint ni har det :)

2008-09-15 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0