Kung över fjärrkontrollen !


Det blev faktiskt en hel del inhandlat på Ikea. Hittade blandannat ett nytt soffbord, en svart matta, nya kuddar till soffan, några smålampor och annat smått och gott. Alltid lika roligt att gå runt där och drömma sig bort. Som sagt blev det även mat där, för min del blev det kycklingspett med vetekornssallad, en riktig höjdare faktiskt.

När jag kom hem var jag vekligen helt slut, hade huvudvärk i massor. Jag slängde i mig två tabletter och gick och la mig, vaknade två timmar senare av att mamma ringde och frågade hur sakerna passade som jag inhandlat, hon är söt. Kan förresten meddela att det var jag som vann slaget om fjärrkontrollen ikväll. Det blev "ensam mamma söker" och jag är helnöjd, riktigt mysigt program.

Imorgon är det äntligen dags för träning igen, ska bli hur kul som hellst. Förskylningen har lagt sig lite nu och jag kan äntligen ge gärnet igen. Blir nog en kul vecka på handbollen, massa uppladdning inför helgen. Ska blandannat käka middag ihopa alla i laget på lördagkväll, ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0