Lördag


Igårkväll var det dags för personalfest ute på steagsskolan. Det blev god mat och en riktigt trevlig kväll, många underbara människor som jobbar där helt enkelt. Efter det åkte jag hem till Hörby och sov där. Vaknade upp och åt frukost med familjen, en mysig stund tillsammans som man uppskattar mer nu när man har flyttat hemifrån. Vi bestämde oss för att ta en tur till Nova och så blev det. Httade en riktigt fin vinterjacka som jag är mer än nöjd med, en klänning och lite annat smått och gott. Käkade god lax med potatis och citroncreme, mums!

Nu ikväll kom familjen Johansson på besök, vi har ätit varm smörgåstårta, en riktig favorit. Jag, Linda, Malin, Johanna och Matilda sjöng lite sing star. Nu skulle Linda vidare och jag får snällt stanna hemma och ladda upp inför imorgon. Är spänd som bara den. Vi ska få nya matchsställ och allt också. Hoppas verkligen det går bra :)

Kom på hur mycket jag saknar 94orna. Mycket mer än jag trodde. Tänk att jag träffade dem 3-4 gånger i veckan under 4 års tid. Det är mycket vi har varit med om tillsammans och dem är tt riktigt härligt gäng. Känns riktigt tungt att inte kunna vara med dem detta året, hur mycket jag än vill så går det ju inte nu när jag bor i Malmö. Me ska verkligen försöka se dem så mycket jag bara kan. Dem beyder mycket för mig dem där flickorna...

Saknar Patrik också, han är ju uppe i Karlskrona och jobbar och sliter. Det är någon mssa där som han står på. Nu har man vant sig vid aatt alltid ha någon brevid sig i sängen. Som håller om en när man ska somna. Blivit bortskämd helt enkelt. Men jag får väl stå ut en natt till. Min syster ska förresten med mig hem imorgon, hon ska sova där tills på måndag, ska bli mysigt !


Håll tummarna för mig imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

du ska bara veta hur mycket du betyder för oss :) ca 16 töser som saknar sönder dig ^^ <3

2008-09-20 @ 21:49:57
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0