Måndag


Man brukar alltid vara lite sliten på måndagar, men idag var det extremt. Helgen har bjudit på mycket, men sömn har det inte blivit mycket av. Åkte ju som sagt upp till Kortedala med handbollslaget. Vi hade jättekul och spelade faktiskt riktigt bra. Med endast en förlust i gruppen gick vi till A-slutspel, vi tog oss ända till semifinal där orken tyvärr tog slut, förlorade med fyra bollar mot Kvik Sport och dem spelar div 1. Så inte så tokigt ändå... Vi hade ju tyvärr oturen att få matcher klockan åtta på morgonen både lördag och söndag, så uppstigning klockan sex, underbart ! Men jag tackar för en rolig helg med mycket skratt och busigheter, ni är galna tjejer och jag gillar det ;)

Var ju dags för jobb idag igen, uppstigning klockan sex. Patrik var söt och körde mig till stationen imorse vilket gjorde att jag kunde sova en stund till. Väl på skolan har det varit en relativt lugn och problemfri dag. Var hemma vid fem och har precis lagat mat, det blev fullkornsris med Tikki matsala, kyckling och sallad. Faktiskt riktigt gott, får hoppas Patrik också tycker om det när han kommer hem. Ska och träna nu om en timme och så är han hemma när jag kommer hem.

Nu ska jag gå och ta tvätten, riktigt skönt att vi har tvättmaskin i lägenheten. Slipper springa ner i källaren och tvätta. Jag trovs med vuxenlivet, konstigt men sant :)



bhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0