Onsdag

None 
Min älskling <3

Fick bli hemma idag också, febern kommer och går och  hostan är enormt jobbig. Vaknade upp med världens finaste pojkvän, han är verkligen bäst. Ni vet när man ligger sådär och halvsover på morgonen så ligger där någon och pillar dig i håret och bara håller om dig, finns det något bättre?

Vi gick upp och åt en supergod frukost med goda pålägg och massa grönsaker, proviva och annat gott. Nu sitter jag själv i soffan då Patrik stack ner till stan, han skulle ta en fika med en kompis. Blir en riktig slappedag idag, ska kolla film, dricka mitt te och laga massa mat. Ska göra lax med potatis till ikväll och göra en lasagne till imorgon. Jag gillar att laga mat, tycker det är mysigt.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och dra på mig myskläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0