Saturday

None

Igår var här fullt med folk, mamma, pappa, morfar, Tomas, Louise och Totte. Det var riktigt trevligt faktiskt. Maten och pajen gick hem och det blev en riktigt mysig kväll med massa prat och skratt. Imorse kunde jag och Patrik ligga kvar i sängen utan att tänka så mycket på klockan, var riktigt skönt att bara ligga och småsnacka, det är vi nog bäst på. När vi blev hungriga stack vi ner till Espresso House på Burlöv och åt frukost, jag gick en sväng i affärerna och Patrik skulle in en snabbis på jobbet. Hittade ett par byxor och en kjol, riktigt bra.

Vid ett tiden åkte jag och Louise till Askeröd för att kolla på matchen med stort M. Derbyt mellan Askeröd och Hörby. Det blev vinst med 2-1 till Askeröd, fint. När jag kom hem städade jag undan efter igår och nu ska jag strax ner till stationen och hämta Malin. Det blir myskväll med tända ljus och film ikväll, i like !

Kommentarer
Postat av: busen :P

å träffa mig gjorde du me=)

2008-09-13 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0