Söndag

Igårkväll var Emma här, åt tacos och myste hela kvällen. Satt riktigt fint, en vän jag tycker extremt mycket om <3 Imorse var det nog första gången jag och Patrik kunde ligga i sängen och sova ut första gången som sambor. Var faktiskt riktigt härligt. När vi stigit upp begav vi oss till Vellinge för att kolla på 94orna när dem spelade cupfinal, tjejerna fick tyvär se sig besegrade men alltid lika kul att se dem. Vi åkte vidare till Hörby för att hämta mina saker som var kvar. Vid fem tiden begav vi oss till min morbror och firade hans födelsedag med släkten, trevlig kväll. Nu när vi kom hem har jag städat och kommit mer iordning med lägenheten, känns riktigt bra.

Imorgon börjar en ny vecka med jobb och träningar. Veckorna går verkligen hur snabbt som hellst och första veckan som malmöbo och sambo har varit helt underbar. Trivs som fisken i vattnet ;)

Har förresten börjar fundera på vad jag ska läsa vidare till. Var så säker på vad jag ville innan men nu vet jag inte längre. Får nog tänka ett tag till.. Det finns ju så mycket att välja på och yrket är ju något du ska göra en stor del i ditt liv så det är ju viktigt att det blir rätt.

Har kanske glömt att nämna att jag har världens bästa och finaste pojkvän. Helt underbar och jag är mer kär än någonsin. Massa kärlek till dig älskling. Jag älskar livet tillsammans med dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0