Sunday

ikea dagens dalhem

Känns som en riktig söndag idag.. Ska in till Ikea med mamma och pappa, jag verkligen älskar att gå runt där. Särskilt nu när man har något eget som man kan handla till. Vill verkligen pifa upp lägenheten ännu mer med små roliga detaljer. Ska nog äta där också, dem har alltid sån god mat att välja på :)

Har förresten på mig min nya myskjol idag, sjukt skön och slapp, jag gillar den.

Gud vad jag längtar till nästa helg, seriepremiär står på schemat. Serien inledds med hemmamatch mot nykomlingarna Växsjö. Det är en alldeles seciell känsla då detta är första gången jag spelar för ett nytt lag, med nya lagkompisar och i nya färger. Men det känns bra, spelet har funkat bra på träningarna och jag tror att denna säsong kan bli både rolig och mycket givande.

Ikväll så blir det krig i vår soffa här hemma. Klockan åtta är det två programm på två olika kanaler och jag och Patrik vill se på olika. Han vill se på "hål i väggen" och jag vill se "ensam mamma söker". Kan inte hjälpa det men jag tycker det programmet är så mysigt på något sätt, dem är så söta.

Nu kommer snart La Familja och hämtar mig och det är dags för shopping !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0