Läger

     vr           njb             tv

Nu är jag helt slut i hela kroppen. Var ju som jag skrev tidigare på läger med 48 stycken tolvåringar ute i Sjöholmen. Det har varit roligt, mysigt men krävande. Vi började dagen med fria aktiviteter, vissa valde att bada och jag stod darrande och tittade på. Dem blev indelade i stigor och på kvällen var det dags för lekar, gottis och smoothie. Vi satt länge framför lägerelden allihopa och pratade, riktigt mysigt faktiskt. Grillade självklart marshmallows, mycket gott. Men som väntat tog det tid innan barnen skulle gå och lägga sig. klockan tolv gav jag upp och somnade på min madrass. Hörde sen att de sista hade gått och lagt sig klockan fem imorse, galet. Dagen har varit lugn och jag kom hem vid tre tiden.

Träffade söta Frida på stadsbussen, alldeles förlängesen vi sågs, men i helgen!  Snart är det helg och den är redan planerad. Imorogn blir det mys med min underbara sambo. På lördag åker jag till Hörby, spenderar dagen med min underbara vän Emma, kollar lite på min syster när hon spelar SM och sen på kvällen ska jag till Emelies avskedsmiddag. På söndag ska jag träffa min stjärna Malin, alltid lika härligt. Helgen kommer bli underbar!

Fick ett trevligt samtal från min kära pojkvän innan idag: "Hej älskling, vet du vad? Vi har köpt en platt-tv" Ja vad säger man, Okej? Haha. Sålde tydligen ut jättebilliga på Media Markt som har nyöppnat här i Malmö. Var precis och hämtade den hos Patriks föräldrar, dem är så söta. Direkt när vi kommer upp med den i lägenheten börjar han montera upp den och nu sitter han och ställer in kanalerna. Killar i ett nötskal? Eller Patrik i ett nötskal? Jag vet inte.


Nu ska jag slappa i soffan framför vår nya tv.
Pusshajj !

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, absolut killar i ett nötskal! :)

2008-09-25 @ 21:22:14
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0