Wake me up when september ends...


Sitter här i vår nya mysiga soffa, hur skön som hellst. Patrik åkte precis, han skulle med Tulle och kolla fotboll en liten runda så jag bestämde mig för lite datortid. Gårdagen var väldigt lång. Var ju uppe vid halv 6 och var inte hemma igen förrens vid halv 10. Det var dags för föräldramöte för klassen jag jobbar i. Det var en erfarenhet och jag vet precis vilken sorts förälder jag själv vill bli och vilken jag vekligen ska akta mig för.

Så idag var det tungt att gå upp men dagen har varit bra. Känns jättebra på jobbet nu faktiskt. Har börjat lära känna pojken som jag har hand om och vi kommer verkligen bra överens. Pratade med hans mamma idag och hon sa att han pratade jättegott om mig hemma, skönt att höra.

Snart är det helg igen och det ska faktiskt bli skönt. Tror att detta kommer bli en helt perfekt helg faktiskt, massa kul planerat. Imorgon fyller min snäcka Emma år, så ska hem till henne på kvällen. På lördag är det träningsmatch  Helsingborg och på kvällen kommer Emma och Cornelia till Malmö och så ska vi mysa i lägenheten, laga mat och sånt. På söndag ska jag och patrik bara ta det lugnt och ta hand om varann, på kvällen åker vi till min morbror på födelsedagskalas. Detta kan ju inte gå fel ;)

Nu börjar Idol, tycker egentligen inte att det är så kul, men måste ju kolla in den nya juryn och dessutom är det ju fån Lund idag och vem vet där kanske är någon man känner igen. Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Emmy

vi ska spela cup i Vellinge nu i helgen, kom dit och kika på en match eller två om du har tid på lördag på dan :):D<3

2008-09-04 @ 21:49:53
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0