Ensam hemma.

Sån underbar dag det har varit. Vi tog alla barnen och gick till ängen som ligger vid skogen. Där satte vi oss ner i gräset och njöt av solen. Barnen sprang och lekte sen åt vi mellis ute och hade en riktigt skön vårdag, underbart!

Nu är Patrik i London, han och Tulle ska vara där tills på måndag och ska hinna utforska stan och framförallt se lite fotboll. Han är värd det men det är så fruktansvärt tomt här hemma utan honom. Jag tror faktiskt inte jag har sovit här själv någon natt, lite läskigt. Ligger i soffan och tittar på en film jag spelat in, "Kärlek på menyn" heter den och hitills är den faktiskt riktigt bra.

Nä nu ska jag titta vidare. Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0