Fredag

Idag var det min sista dag på jobbet. Det var tungt att ta förväl alla kollegor och främst barnen. Det var iallafall riktigt längesen jag fick så många kramar på en och samma dag. Jag har trivts otroligt bra på Stehagsskolan som är en lite och mysig skola där alla känner alla. Kommer sakna allt och alla. Igår var vi på en resturant med jobbet och åt gott och hade trevligt, som en liten avslutning för mig. Det var frågetävlig under kvällen och vi vann. En riktigt lyckad kväll helt enkelt :)

Har även hunnit med ett besök på sjukhuset i veckan. Läkaren undersökte mitt knä igen och bestämde sig för att göra en operation. Det värsta är att jag är sjukt nervös inför att jag ska sövas, tycker det är lite läskigt. Men det känns iallafall skönt att det händer något så att jag kan träna som vanligt sen igen.

Ikväll blir det tjejmys hemma hos Marie och Martina som nu har kommit hem från sina 5 månader i Österrike. Dem har varit otroligt saknade och det var grymt roligt att se dem igen. Kvällen kommer innehålla mat och massa skvaller!

Imorgon är det uppstigning tidigt då det är dags för djurparksjobb. Nu när man är arbetsledare börjar man ju redan klockan nio, så det blir till att upp och hoppa. Nä nu ska jag göra vid mig lite.


sdv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0